Στο Λευκό θέλουμε να είστε πάντα ευχαριστημένοι με τις αγορές σας. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε.

Πιο συγκεκριμένα:

  • εάν μετά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώσετε ότι δεν σας ικανοποιεί , υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος ή αλλαγής του με άλλα προϊόντα μέχρι το ύψος του τιμήματος που έχετε καταβάλει ή μεγαλύτερου τιμήματος εφόσον το επιθυμείτε. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται ο παραλήπτης τα έξοδα της επιστροφής.
  • σε περίπτωση επιστροφής εξακριβωμένων ελαττωματικών προϊόντων ή επιστροφής λόγω λάθους στην παραγγελία το κατάστημα Στο Λευκό αναλαμβάνει την άμεση αντικατάστασή τους με τον ίδιο κωδικό. Σε περίπτωση εξαντλήσεως του ίδιου κωδικού μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο προϊόν ή προϊόντα ίδιας αξίας. Τα έξοδα αποστολής στην παραπάνω περίπτωση επιβαρύνουν το κατάστημα Στο Λευκό.
  • Σας ενημερώνουμε ότι οι επιστροφές στα παρακάτω προϊόντα δεν γίνονται δεκτές.

    Προϊόντα ύπνου όπως:

    μαξιλάρια, στρώματα και επιστρώματα.

Προϋποθέσεις επιστροφής

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 10 ημερών από την ημέρα  παραλαβής των προϊόντων.

Σε περίπτωση αντικατάστασης ή αλλαγής θα πρέπει τα προϊόντα να συνοδεύονται απαραίτητα με την πρότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολογίου.

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές, χωρίς να έχουν πλυθεί και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει τα προϊόντα και να είναι σε άριστη κατάσταση (απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια της καθε συσκευασίας).

Πριν από κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η συνεννόηση με το κατάστημα Στο Λευκό είτε τηλεφωνικά (2310 747 801) είτε μέσω email (info@stoleuko.gr).

Διαδικασία επιστροφής

  •   Επισκεφτείτε τα φυσικά μας καταστήματα και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος θα σας καθοδηγήσουμε για τα περαιτέρω .
  • Μέσω courier
    1. Συσκευάζετε το προϊόν, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
    2. Αποστέλλετε το δέμα στη διεύθυνση του καταστήματος Στο Λευκό (καρτέλα επικοινωνίας) , μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών με την ένδειξη προς επιστροφή.

Ακύρωση Παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας σας καθίσταται δυνατή μόνο στην περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί το προϊόν στον πελάτη.

Για ακύρωση της παραγγελίας επικοινωνήστε μαζί μας στο email: info@stoleuko.gr ή στα τηλ.:

+30 2310 747 801+30 2310 759 318